Waktu Saya Bersama Dengan Suami Bau Busuk! Tak Sangka Ini Yang Terjadi Pada Punggungnya -Isteri Malang

Waktu Saya Bersama Dengan Suami Bau Busuk! Tak Sangka Ini Yang Terjadi Pada Punggungnya -Isteri Malang

Waktu saya bersetubuh dengan suami bau busuk! tak sangka ini yang berlaku pada punggungnya -isteri | Assalam min.. Aku nak cite ni. Sila hide fb aku yer.. Dah 2,3 hari aku duk pikir dah naik pening dah Dah beberapa hari aku xbersama suami disebabkan dia penat berkerja .

loading...

Suami aku agak berkerjaya beragama org nya sibuk sana sini. Masa hari isnin yg lepas dia balik awal dan aku bersama dengan dia.. Duk syok2 bersama dia aku ada bau sesuatu yg busuk..

Duk syok2 bersama tu. Aku tengok pungung suami aku ada taik min. Kuning min. Aku layan laa suami aku xnak hampakan dia, lagipun aku segan nak bagitahu dia takut dia malu nati, aku nak tahan je min oi tahan muntah,

allah busuk min Persoalan aku sekarang nape suami aku jadi gitu, dia lupa basuh berak ke? Dia basuk x cuci ke? Atau dia terkentut keluar taik ke? Perlu x aku cakap kat suami aku balik ??- KRT

loading...

KOMEN NETIZEN YANG KELAKAR

Makcik malu nak bagitau dekat dia sorang, tapi tak malu cerita dekat beratus2 orang pasal dia..admin up muka makcik ni nanti kami collect duit belanja admin mcd..haha Ahmad Kubinuddin

Cmne ko blh tgk punggung laki ko plk ni .. laki ko tunggang ko ke atau ko y tunggang laki ko ?? confius plk aq ptg2 ni ?Salwa Aini

loading...

Yg aku pelik posisi ape yg korang buat sampai kau nmpk taik kt punggung suami?? Suami ganyang kau atau kau yg ganyang suami?? Pening aku duk fikir psal ni..Malu Malu Rima

Ko hati2 sikit kak.. Kau check balik laki kau tue.. Mcm mna boleh terkeluar benda tu sewenang²nya..hhahahhah.. Zaman skrg ni.. Dpn jalan..blkg pon ada highway juga..ahahhahaha..Azlina Hamezah

pakat duk gelak je…bkn nk tolong setel problem bini laki yg alim berkerjaya agama dan sibuk sana sini nih….jap nk gelak jugak kiranya 69 position kot yg terbau dan ternampak nih….hehehem ok lah, xdak salah nya kalau awk bg tau dia psl taik tu…tp biar kena caranya, awk boleh je buat2 gurau tanya awk tadi ada buang air besar ke sbb ada ttinggal skit ni…lain kali cuci betul2, bebel dia sikit..hahaa, nk kata geng kunyit, orgnya alim agama..dan selera pd wanita tetap ada tu…mgkin buasir tak laki awk, jadi bila dia klimaks dua2 ekzos dia keluar asap….tu bahaya kena belajar tahan pernafasan, awk perlu lah cakap benda2 camni, berkait habis dgn ibadah dan tugasan harian dia org beragama….tp terlupa cuci kot?? eh..eh…Dnan Pakcu

loading...

 

.

Penting !!! Ramai Orang Islam Tak Tahu Pasal Ni ! Hukum Suami Cium Jenazah Isteri

loading...

Apakah hukum si suami memberi ciuman kepada si isteri ketika saat akhir si isteri dikafankan? Maksud saya, selesai si mati dimandikan dan dikafan, hanya tinggal muka sahaja belum dikafankan kerana memberi peluang kepada anak si mati memberi ciuman terakhir.

ABDULLAH,
Ciuman mempunyai maksud kasih sayang atau tanda hormat. Oleh itu tidak mengapa mencium jenazah selagi mana jenazah itu adalah mahramnya dan antara suami terhadap jenazah isteri atau sebaliknya.

Sepakat ulama bahawa wuduk jenazah tidak terbatal kerana terangkatnya taklif kepada jenazah.
Ciuman kepada jenazah sering dilakukan Rasulullah yang diriwayatkan Saidatina Aisyah RA; “Bahawa aku melihat Rasulullah mencium Uthman bin Maz’un apabila beliau meninggal dan aku melihat linangan air mata baginda.” (Hadis Riwayat Abu Daud)

Tidak digalakkan memberikan ciuman berulang-ulang kali. Larangan seperti ini biasanya dirujuk kepada budaya masyarakat melayu.

 

Jika ingin melakukan, biarkan penuh dengan adab dan sopan. Bukan menjadi tontonan orang ramai yang menziarahi jenazah.

Mungkin boleh memberikan ciuman terakhir ketika jenazah masih di rumah dalam keadaan yang tidak menjadi tontonan.

Tidak sopan dalam kalangan orang ramai yang sibuk menguruskan jenazah, kelihatan isteri memberikan ciuman terakhir kepada jenazah suami. Bukan sahaja jenazah, pasangan suami isteri juga tidak sopan apabila berciuman dihadapan orang ramai.

 

Sumber: NasihatUstaz.my

 

loading...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *